Premier Support – suplanuota garantija neplanuotiems iššūkiams

2022-07-21

Įmonėje sugenda kompiuteris, o serviso darbuotojas šnairuoja į garantijos lapą ir nenoriai pažada įrenginį sutaisyti per keletą savaičių. Tačiau darbai užtrunka gerokai ilgiau nei planuota, tad galiausiai prarandate ne tik tikėjimą meistrų gabumais, bet ir nemenką dalį įmonės resursų. Skamba kaip nepavydėtina, tačiau gerai pažįstama situacija? Lenovo užbėga tokioms problemoms už akių ir siūlo ypatingus garantijos pasiūlymus, kuriuos galite gauti įsigydami kompiuterinę įrangą iš oficialių Lenovo partnerių.

Kiekvienas Lenovo įrenginys yra parduodamas su tam tikru Lenovo Support paslaugos lygiu – Depot, Onsite arba Premier – todėl dar net neišpakavę naujo pirkinio jau esate garantuoti, kad esant gedimui juo bus tinkamai pasirūpinta. Depot ir Onsite Support lygiai užtikrina skambučių centro pagalbą esant standartiniems sutrikimams, taip pat centro operatoriai suteikia pagalbą unikalių situacijų metu. Turintiems šiuos paslaugos lygius priklauso standartinis garantinis aptarnavimas, apimantis technikos dalis ir taisymo darbus, tačiau skiriasi tokių darbų atlikimo vieta. Lenovo Depot Support reiškia tai, kad sugedus jūsų kompiuterinei įrangai, ją turėsite pristatyti į serviso centrą. Tuo tarpu Lenovo OnSite Support transportavimo rūpestį sprendžia kitaip – gedimo metu visos serviso paslaugos atliekamos darbuotojo darbo vietoje, o jeigu tokios galimybės nėra, įrenginys saugiai nugabenamas remontui.

Kur kas platesnį paslaugų spektrą suteikia aukščiausias Lenovo Premier Support paslaugos lygis. Turėdami šią paslaugą galite būti ramūs, kad Lenovo technikų komanda pasirūpins visais iššūkiais greitai ir efektyviai nuo A iki Z, todėl sutaupysite įrangos priežiūrai skiriamus pinigus ir galėsite susikoncentruoti į savo įmonės veiklos stiprinimą.

Turintiems Premier Support paslaugų paketą kompleksinė techninė pagalba suteikiama bet kuriuo paros metu, o serviso paslaugos ir remonto dalys – pirmenybės tvarka. Visu Premier Support plano naudojimo metu įsigytai kompiuterinei įrangai taikomas visapusiškas techninės ir originalios gamintojų programinės įrangos (OEM) palaikymas.

Su „Asset Tag“ funkcija jūsų įrenginį Premier Support skambučių centras lengvai atpažįsta bet kuriame pasaulio kampelyje. Galiausiai, prireikus įrangos taisymo remiamasi „vieno langelio“ principu, t. y. kiekvieną jūsų sugedusios kompiuterinės įrangos remonto žingsnį prižiūri specialiai tam dedikuotas žmogus.

Taip pat Lenovo primena, kad įsigiję Lenovo kompiuterinę įrangą su Depot ar Onsite Support paslauga, apsaugos lygį galite lengvai „upgrade’inti“ į Premier Support – tam užtenka įrenginio serijinio numerio ir kelių minučių support.lenovo.com puslapyje.

Nežinote, kokio lygio Lenovo Support paslauga priklauso jūsų norimam įsigyti įrenginiui? Nedvejokite kreiptis į oficialius Lenovo partnerius, padėsiančius išsirinkti tinkamiausią pasiūlymą!

Kur įsigyti?

Benedikto Vanago komandos bazėje Vilniuje įvyko „Stay Secure with Lenovo“ renginys partneriams ir klientams Plačiau
„Lenovo“ pasirašė JAV kibernetinio saugumo ir infrastruktūros saugumo agentūros „Secure by Design“ įsipareigojimą Plačiau
Keliaujant į kitą ribą – „Lenovo ThinkEdge“ sprendimai Plačiau