Lenovo Premier Support -

greitas ir efektyvus Jūsų įrangos iššūkių valdymas!

Aukščiausio lygio Lenovo technikų komanda greitai ir efektyviai valdo bei eliminuoja Jūsų iššūkius nuo A iki Z.

Kaip užtikrinti, kad įranga veiktų sklandžiai ir netaptų stabdžiu siekiantiems efektyvumo ir rezultatų? Didžioji dalis iššūkių, susijusių su įrangos veiklos sutrikimais yra absoliučiai standartiniai. Todėl Lenovo sukūrė „Lenovo Premier Support“ paslaugą, leidžiančią greitai ir profesionaliai valdyti Jūsų įrenginių veiklos kokybę. „Lenovo Premier Support“ paslauga leis Jums taupyti įrangos priežiūros kaštus, o Jūsų IT pajėgoms koncentruotis į strateginius techninės infrastruktūros iššūkius. Vis tik, jei tektų susidurti su nestandartinėmis situacijomis, aukščiausios kvalifikacijos Lenovo technikų komanda visame pasaulyje yra pasiruošusi Jums padėti.

Net 88 % klientų rekomenduotų „Premier Support“ paslaugą savo draugams ir aplinkiniams

88 % „Lenovo“ klientų teigia, kad drąsiai rekomenduotų „Premier Support“ paslaugą draugams bei aplinkiniams. Toks didelis šia paslauga pasitikinčių klientų skaičius neįmanomas be aukščiausios teikiamų paslaugų kokybės ir naudos klientui. Džiaugiamės pasiekę tokį kokybės standartą, dėl kurio mūsų klientai ne tik patys lieka ištikimi šiam prekės ženklui, bet ir rekomenduotų jį kitiems.

Net 91 % klientų „Premier Support“ paslaugą noriai įsigytų dar kartą

Kiekviena įmonė žino, kad klientas savo nuomonę išreiškia „pinigine“ – jei paslaugos kokybė neatitinka lūkesčių, klientas jos paprasčiausiai atsisakys ar nepratęs turimo plano ilgesniam laikui. Būtent todėl „Lenovo“ pelnytai didžiuojasi, kad daugiau nei 9 iš 10 ,,Premier Support” klientų mielai užsisakytų šią paslaugą dar kartą.

„Premier Support“ atliepia, o neretai ir pranoksta net 20 iš 21 tokio tipo paslaugoms keliamų kliento lūkesčių

Lyginant su kitomis tokio tipo paslaugomis, Lenovo „Premier Support“ atitinka 20 iš 21 išties kokybiškam techniniam aptarnavimui keliamų reikalavimų. Esame nepralenkiami, nes atliepiame šiuos lūkesčius:

  1. Nepriekaištingas techninio aptarnavimo specialistų bendravimas su klientu
  2. Aukščiausio lygio kompetencija sprendžiant klientui iškilusią problemą
  3. Techninio aptarnavimo galimybė telefonu
  4. Greitas reagavimas į kliento užklausą
  5. Lengvas ir optimalus trikdžių pašalinimas
  6. Problema sprendžiama iš karto
  7. Gebėjimas įvykdyti duotus pažadus
  8. Įvykdomos visos sutarties sąlygos
  9. Techninė pagalba internetu
  10. Informacija suteikiama taip, kad nesudėtingą techninę problemą išspręsti klientas galėtų pats
  11. Proaktyvi techninė konsultacija
  12. Pasiūloma pakaitinė įranga
  13. Didelė specialistų techninė kompetencija
  14. Specialisto noras padėti klientui
  15. Maksimaliai trumpas susisiekimo su specialistais laikas
  16. Galimybė konsultaciją gauti telefonu
  17. Techninis aptarnavimas vietoje
  18. Techninio aptarnavimo proceso sklandumą užtikrinantis vadybininkas
  19. Galimybė gauti vadybininką esant didesniems technikos gedimams
  20. Lengvai ir greitai gaunamos remontui reikalingos dalys

Specializuota techninė pagalba, kuri teikiama 24/7, daugiau nei 100 skirtingų rinkų

„Premier Support“ paslaugą turintys klientai specializuotą techninę pagalbą gali gauti bet kuriuo paros metu, net ir savaitgaliais bei švenčių dienomis. „Lenovo“ džiaugiasi galėdami pasiūlyti aukščiausio lygio techninį aptarnavimą, o profesionalių „Premier Support“ specialistų dėka šia paslauga mėgaujasi klientai daugiau nei 100 skirtingų pasaulio rinkų.

 

 

Source: TBR, Premium PC Support Customer Satisfaction Research, March 2020.

Lenovo Premier Support paslaugą sudaro

Aukščiausio lygio techninė pagalba be atostogų ir išeiginių. 24x7x365

Visapusiškas techninės ir originalios gamintojų programinės įrangos (OEM) palaikymas

„Vieno langelio“ principas paprastesniam atvejų valdymui nuo A iki Z.

Dedikuotas paslaugų vadovas aktyviai komunikacijai ir atvejų valdymui

Pirmumas teikiant serviso paslaugas ir remonto dalis

Lenovo Service Connect portalo paskyra specializuotoms ataskaitoms ir produktų palaikymui

Lenovo Support planai

„Lenovo Premier Support“ paslaugą užsakyti paprasta!

1. Susiraskite įrenginio serijinį numerį
2. Apsilankykite support.lenovo.com
3. Įveskite įrenginio serijinį numerį „Search Support“ laukelyje
4. Paspauskite „Premier“ ikoną
5. Pasirinkite Jums patogų užklausų tipą: „Skambutis“, „eTicket“ (elektroninė užklausa)

Skambučio atveju pasirinkite patogų kontaktinį telefono numerį bendravimui (pagalba anglų kalba). „eTicket“ atveju Lenovo technikai su Jumis susisieks.

Viskas!

Lenovo Premier Support sukūrėme tam, kad galėtumėte koncentruotis į savo aukštus ir ambicingus tikslus kasdienybėje, visai nesukdami galvos dėl techninių problemų!